Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Hej igen :)

Av Sofia - 7 februari 2011 18:47

Jag vet. De ha int vari någon tid å blogga på några dagar .. men ja har inte riktigt haft tid .  Ja ha varit övernatt hos en kompis och vi höll på me så myky annat . O va halvt sjuk igår, så jag orkade int blogga igår.


Men jag är lite piggare idag så idag orkar jag blogga lite :)

Men det har varit ganska händelselöst idag...

Jag vaknade halv nio.  Försökte somna om, men jag var pigg. Jag åt "morgonmål" d.v.s apelsinris :P ja orka int äta flingor :P  Så såg jag på fim (Hp 6) Åt mat o nu e ja på datorn ;) e på fb o chattar på msn :D  o lyssnar på en jättebra sång<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 28 maj 2011 21:38


De e ganska sent, så ja ska skriva snabbt ;) E på msn o fb :D lyssnar på musik o får kvällen o gå ;)..   Gammal bild på mig o wilma från då vi så på esc 2011 :D        Money can´t buy us happiness.         Har inget o ...

Av Sofia - 21 februari 2011 19:12


Hej jag heter Wilma och är en av Sofias närmaste vänner. Jag är smått galen idag så undra inte vad som kmr i denna text . Hihihihihiih jou min blogg heter :  etthjartaavsten.webblogg.se   hohohohohohohooho0h fattar inte vad som är så intressa...

Av Sofia - 10 februari 2011 19:57

Idag har jag läst på prov. Den här gången på modda. Ganska svårt, men kan lite. Idag skrev jag engelskaprov och det var jättelätt. Skrinnade och det var helt ok, men ja fick bollen en eller två gånger, så ganska tråkigt... Vi var i datasale...

Av Sofia - 9 februari 2011 19:46

  Mamma förhörde mig på enkkaprov tidigare idag. Snacka om trist! Man överlever nog, och det gick bra.  Jag är ganska bra på engelska, inget skryt.                       **** Idag så var jag i skolan o gjord lite allt möjligt.. Gjorde e...

Av Sofia - 8 februari 2011 17:46

Ja skrattar så att ja nästan dör ... ser på rolig video på youtube :P  O lyssnar på otroligt vackert pianospelande <3 jag vill börja spela piano :)  jag chattar med min klasskamrat moa .:D  hon e naiz :D  o så med cressa, en annan kompis .  Idag v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards